Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 8, 2011

Mungkin...

2 tahun..3 bulan..3 minggu & 3 hari..

14 August 2009
sejak dari hari itu...
aku hidup menyebut namamu...

Mungkin selama 2 tahun..3 bulan..3 minggu & 3 hari ini..
kita masih terselamat dari tsunami & dugaan cinta kita..
Bolehkah kau berjanji padaku
Esok dan seterusnya
Kita masih mampu berdiri teguh lagi..
mempertahankan apa yg telah kita bina bersama?...

Hidup satu perjalanan..
Hidup satu perjuangan..
Hidup satu pengalaman...
Adakah esok aku masih perjalananmu?
Adakah esok aku tetap satu perjuangan bagimu?
Adakah esok aku masih lagi suatu pengalaman hidupmu?

Bersamamu..
Aku relakan segalanya..
jerit & payah yg kita lalui..
sentiasa manis bg diriku..
kerana dari mula aku rela & redha...
kau perjalananku..
kau perjuanganku..
kau pengalamanku..

Terima kasih atas segalanya..
Aku sentiasa berdoa..
Akulah tulang rusukmu yg hilang dulu..
Kaulah Adam yg bakal ku sanjung..
Imam bahtera indah kita...



apa aku melalut nie?hahaha....
mungkin perlu tidur sekarang..:)



No comments: