Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 4, 2011

My January 2011 result!!woot!!wooot!!!~~

Alhamdulillah..
sgt tak sangka result Jan 2011 dah kuar..
aku bukak ecitie pun lajuuuuu jew..
org lain terhegeh tak boleh nak login..
gua line clearrr je bai!!!ngeh3...

sem 1..3.75..
sem 2..3.98..
sem 3....3.89..
agak-agak korang sem nie baper aku score??
ceteka...ceteka...
apaAAaa?????FAIL????
hampessss...
..takdelah 4.0 flat kan...
kalau dapat 4 flat..mau terjun bangunan rumah flat nibong tebal gua!!!hahaha
Alhamdulillah...walaupun mengalami sedikit kemerosotan ekonomi di situ....
better than my expection..
especially paper EMF yg aku  kutuk berbakul-bakul di SINI
i got A for EMF!!!!!
See!I told you miracle is always possible!!
Bayangkan la ada 5 questions..wajib jawab 4 out 5..
and aku jawab berapa?? 2 soalan jerk!!!
seyes tak paham soalan and sangat la susah tahap gaban..
Alhamdulillah..aku dapat A..
Auto safety dapat B la pulokkkk!!haiyaaa..
naseb baik 2 credit hours je..huhuuhuh..
(tamak kau nak semua A..hohoho)

hehehee..

Overall..alhamdulillah..
memang tak mengharap nak kekalkan dean's list..
tapi berkat doa semua...
mak,ayah,.autie :).Incik Qahar dan semua yang concern about me..
OOOooooppp~~I did it again..
(pinjam jap ye kak britney.kak??OMGgg!!)
GPA 3.82..yeahh..menurun dr sem lepas..
CGPA 3.86..turun jugak 0.1 dr sem lepas..
Thank you Allah..

 sgt terharu...sob!sob!
*Sila CLICK pada gambar utk tumbesaran yg sehat ye!

Aku ada jugak mengadu kat mak pasal paper final yg hampeh sebelom nie..
aku taknaklah mak salahkan aku aktif dalam JPM..
menyebabkan result aku jatuh tergolek-golek dan masuk ke dalam longkang yang dipenuhi taik kucing..
(perghhh..sangat hyperbola di situ!!!)
But,the best part was..what she said..
"Biasala la tue..belajar makin lama memang la makin susah..bukan makin senang "
SEE!!!how cool she is!!!
Memang dari kecik lagi mak aku tak pernah paksa untuk aku dapatkan result yg terbaik..
atau jadi yang terbaik..
I want it for myself!!!
She always here.supporting me all the way...
Mak, this result is again..dedicated for you..I Love You so muchhhh!!!
Hope this might be the best gift for belated Mother's Day..
untuk ibu-ibu seluruh dunia juga..
Mom,we love youUuuuuu!!!!


No comments: