Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 17, 2011

Tukar header baru!!!!

Haiyaaa~~~~gumbila mcm beli sofa baru mehhhh!!!
hahahaa~~~saya mmg begini!maap!!!!
Ini dia header terbaru yg diusahakan..santekkkkkk!!!suka!!!!!


Maaf la kartun tue sexy-mexy sket...huhuh..xde kena mengena dgn yg idop mahupun meninggal donia occay!!!
Saya mmg suka sgt tis pic..i dunno..mcm soft sgt pelukis nie lukis..sweet~~~.

I do luv art so much!! (who dun???!!!)..
 Ingat lagi time kecik2 dulu..
masa kelas lukisan...
aku slaloo dpt A taw..
pastu kan ada la cikgu sementara kat skolah..
ensem..(gatai noohhh!!..sket2 je..hahaha)
masa tue saya baru darjah 3 je nokkksss..
dia puji..
"sapa yg buat lukisan nie??"
aku pun dgn muka seposen angkat la tgn (sambil tersipu2 malu...kah3..)
"cantik..."
wah!! mmg kembang bermangkung-mangkuk la saya ketika itu!!!hehehe..

p/s:lawa skit je lukisan aku dulu dr yg nie..hahaha (nak jugak tu kan...)

Melalut panjang la plak saya nie..suka begitu!!!..
Walhal td nak cakap sal header santek je pown!hahaha
Maaf pada sesiapa yg mungkin kurang menyenangi headerku ini...
ampun!!!! ini adalah hiasan semata2..:)
AAK?
hahahahahaa.....

~~~muahhhhhhh!!!!

No comments: