Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

............BILA HATI BERBICARA.....................

salam...
eemm..lama xupdate....
dulu masa mula2 start cuti..
aku pernah berazam..time cuti...
nak update blog everyday..
tp bz sket sejak start biz online nie...
skang nie fevret place..POST OFFICE!!
aku rasa kakak tue pun dah menyampah tgk aku...hahaha
as my last update..berjaya kumpul 25 fans..
cuba teka brapa ramai FB fans skrg..it's 688!!!Unbelieveable?
maaf bukan rancangan BELIEVE IT OR NOT yah...
ianya benar!xde yg len melainkan yg benar2 belaka...:)
alhamdulillah..for about 2 weeks...net profit lebey kurang RM346.10..Alhamdulillah...
tp tue blum tolak yg aku dah joli2..hihihi....xde maknanya..ada la sket2 kuar..bli brg2..
bli baju baru..update balik wardrobe aku yg ntah brapa lama x diupdate tue..


yg plg best..last evening..
there ws a FB online biz jugak yg buat "NAME THE PRICE"..
ala2 bid harga plg tinggi...
ada 10 items...
guess brapa yg berjaya aku bid..6 items!!!hahha
for a shopaholic like me!!!!extremely happyyyy!!!
yeayyy!!sgt worth every sen!..
6 items..all brand new..for only RM80.50...
superb!!!

yesh!!!super duper bz uruskan delivery tuk suma cust...
but deep inside my heart...SEPI..SUNYI...hmmmmmmm...
ntah la....things change..ppl change....maybe~~~.
aku pun tak tahu..
mana hilangnya suma tue...
hmmmmm...sedey....
dulu..kami serba kekurangan...
apa yg ada...sama2 kongsi...rasa susah sama2...
tp skang...dah ada duet....tp hati aku KOSONG...
no more msg...no more luvly cols...
yeahh...he did col..but the same words everyday...the same tone...
balik keje...nak pi keje...
MY SWEET & LUVLY guy is gone...
keje?suma org keje...letih?suma org letih...
tp kenapa org lain masih punya masa tuk wujudkan suasana bahgia...
walau cuma tuk 5 minit...
atau 5 saat mungkin?
satu msg?cuma satu sen...satu sen yg boleh buat kita tersenyum sepanjang hari...
penat bila berusaha..ttp rasa xdihargai...
aku ke yg terlalu emo?
habis2nya...ayat tue jugak yg balik kat aku...
hmmmm....menjadi wanita...kekasih ..atau isteri...perlu letak perasaan sendiri dlm tong sampah?semata2 nak menjaga hati org len?
aku pun xtahu..keliru...hmmm.....
janji???suma org senang berjanji....modal air liur je pun...
sbb tue agaknya sng nak memungkiri...
kdg2 penat jugak jadi org yg sentiasa paham nie...
lama2 org dah tak hargai betapa kita cuba memahami dia...
kalo aku nie "bad gal"..
mungkin sumanya tak serumit ini..
masa yg byk...
mgkin bley dihabiskan dgn skandal yg snggup habeskan masa dgn aku tanpa satu sen pun yg terbazir..
tp aku bukan macam tue...
aku sentiasa ingat janji aku...susah atau senang...
aku ttp org yg sama...aku tahu apa yg aku nak...
bukan habeskan masa buat benda yg bodoh..
atau habeskan masa dgn org yg aku xsuka semata2 nak dapatkan keseronokan..
mungkin semua salah aku...aku xnak salahkan org lain....
mgkin aku yg xcukup berusaha..
mgkin aku yg xcukup baik...
mungkin aku yg terlalu mendesak..
mgkin aku yg terlalu mengharap...
mgkin aku yg terlalu cinta..
mgkin aku yg terlalu setia..
mgkin aku yg terlebey2 rindu...
mgkin aku yg sebenarnya xpandai nak hargai dia...
mungkin???
mungkin dia yg dah xcinta?
mungkin dia yg dah xsyg?



Ya Allah..sekiranya dia bukan milikku...bukan tercipta untukku..bawalah dia jauh dari aku..jauh dr pandanga aku..supaya aku xlagi membebankan jiwanya...kerna aku telalu cinta..terlalu...terlalu..terlalu.........
cintakan dia....syangkan dia..malahan lebey dari diri aku sendiri..sentiasa mendahulukan dia...mengetepikan kepentingan diri aku sendiri..perasaan aku sendiri...


Ya Allah..sesungguhnya jiwa aku benar2 terbeban...andai aku bukan lagi yg bertakhta dlm hatinya...ada yg lain telah merebut hatimu...pulangkan jiwa & cintaku...tanpa jiwa & cinta...aku bukan lagi aku....

P/s: Emo jew statement kat ats tue kan!!!hihihi...well,nothing pown...we still happy together...i luv my qahar so much! :)

No comments: