Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

Macam2 crita Part 1

salam..
it's 2.19am rigt now!yawn!!!!phewwwwww!!!
i'm havin' my malt chocolate..perghhh..da macam starbuck gituuu...kih3
hmmm...holiday2 pun berhabuk jugak la blog aku nie...huhuhu..
bukan nya sebok xsempat online,
but i was busy doing something else while online!ngeh3..
actually im starting my pre-biz project!!
yeay!!!!

 

Finally,the dream to have my very own blogshop comes true!!!!yeahhh!!!!
tahniah kepada diri saya sendiri..(masuk lif,tekan butang sendiri daaa~~)..hehehe..
Actually,xde la nk jual sgt..but this is one of the experience dat i have to grab!
At least,now.aku taw la sket2 selok belok nak mengusahakan blogshop nie...
camne nak wat marketing...sales...
once i had my own branding or product..
i dun need to worry anymore coz later i'll b good at it ! :) 
Insyaallah...

Well,masih lagi dlm proses pembelajaran...
still amateur..
Tp atas nasihat & tips from a friend of mine who really good in ICT last nyte,
Alhamdulillah,syukur pada Allah...
nampak la improvement..
in one night,aku berjaya kumpul 25 fans for my FB page..dats pretty cool, right!???
buat amateur cam aku,dats more than enough!hiihi..
creditsss to MR. R for ur tips!!! :)

Macam2 crita...tajuk post kali nie...sepatutnya boh caca merba kot..hahaha..well,since aku xsempat nak mengupdatekan this blog for quite a long tyme..lets catch it up!!dats y la the title above "MACAM2 CRITA"..
*
*
*


Crita 1:
 Family Outing! 

SoooOOOooo Boring!!!At this very moment, I just can't wait to get out of here and have a great time out there. I wanna meet my friends and have a long walk at shopping malls.
My mumu now has become super duper workholic...
Believe it or not, i haven't meet him for about 2 months..hmmm..No comment! :(

Finally,my wish granted!I had a wonderful day today!cheerss!!
We went out to our fevret place (as usual)..
Giant or it's another popular name..Kulim Landmark Center...
Jgn pandang sblah mata ogeyhhh!!kat situ suma ada...
bowling..karaoke..video game center..cinema pun dah 3D taw! :)
..pizza hut,sushi king, KFC pown ada!
sok the very first McDonald in Kulim will be launched juz beside the Giant!
and A&W will be here very soon!cool hah???!!Believe me,it is!!!

My nephew,Alif was practising bowling at the bowling center.
He gonna join a junior bowling tournament next week...
After dat, we went for muvi!!!!It was kakak's treat..hihihi
we watched NGANGKUNG...
Ok la...entertaining but i'm not so impressed!
I told you,im not easy to satisfy when it comes to muvi!hhahaha..
my rate...7/10...
Thanx kakak for her treat...
i'll treat you back later okeeeee!!wink!wink!..

*
*
*
*
Crita 2:
Kenduri umah Sarip di SP

Sabtu lepas( 27.10.2010)
Abg Sarip aka Naim kawen kat SP...
Aku,Shila(my sis), cik sirap,esha & raiyub telah bergegas ke tempat kejadian...
Setelah berjaya memenuhkan usus...
Kami mengisi masa lapang dgn sesi fotografi dgn menggunakan EXPERIA raiyub yg masih lg berbau kedai (sbb baru bli minggu lepas!)..hehehe..
Antara hasilnya..tadaaaaaa~~~



Lepas penat dok buat sesi photography...kami pun balik...
tp xbalik umah lagi...
pi jumpa acap,aceeq ngan syam kat Pantai Bersih jap..
sbb nak bincang sal bisnes kitaorg and ada problem yg nak disetelkan...
bisnes apa?????problem apa????yeahhhhh...
tunggu next post...
mata sudeyyy xbley nak bukak...
owh my beauty sleep!!!hhihihh...


~sekian~

Lots of love!!

muachhhhxxx!!!


 wsalam

P/s: Abdul Qahar,if u read this, juz wanna let you know...im mishing you...soooOo..soOOOOoo..Soooooo Much!!!!! :(





No comments: