Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 2, 2010

WE BELONG TOGETHER - MARIAH CAREY

Ooh, oh, ooh, oh
Sweet love, yeah

I didn't mean itWhen I said I didn't love you, so
I should have held on tight
I never shoulda let you go

I didn't know nothing
I was stupid, I was foolish
I was lying to myself
I could not fathom that I would ever
Be without your love
Never imagined I'd be
Sitting here beside myself

?Cause I didn't know you?Cause I didn't know me
But I thought I knew everything
I never felt

The feeling that I'm feeling
Now that I don't hear your voice
Or have your touch and kiss your lips?Cause I don't have a choice

Oh, what I wouldn't give
To have you lying by my side
Right here, ?cause baby

When you left I lost a part of me
It's still so hard to believe
Come back baby, please?Cause we belong together

Who else am I gon' lean on
When times get rough?
Who's gonna talk to me on the phone
Till the sun comes up?
Who's gonna take your place?
There ain't nobody better
Oh, baby baby, we belong together

I can't sleep at night
When you are on my mind
Bobby Womack's on the radio
Saying to me

"If you think you're lonely now"
Wait a minute
This is too deep
(Too deep)
I gotta change the station

So I turn the dial
Trying to catch a break
And then I hear Babyface
"I only think of you"

And it's breaking my heart
I'm trying to keep it together
But I'm falling apart
I'm feeling all out of my element
I'm throwing things, crying
Trying to figure out
Where the hell I went wrong

The pain reflected in this song
It ain't even half of what
I'm feeling inside
I need you, need you back in my life, baby

When you left I lost a part of me
And it's still so hard to believe
Come back baby, please
?Cause we belong together

Who else am I gon' lean on
When times get rough?
Who's gonna talk to me on the phone
Till the sun comes up?
Who's gonna take your place?
There ain't nobody better
Oh, baby baby, we belong together, baby

When you left I lost a part of me
It's still so hard to believe
Come back baby, please?Cause we belong together

Who am I gonna lean on
When times get rough?Who's gonna talk to me
Till the sun comes up?
Who's gonna take your place?There ain't nobody better
Oh baby, baby
We belong together..


listening to the song..keep on thinking bout Qahar...hehehe...btw..its quit long for me not to write ere..i dun have the rite tune for me to post sutmthing...yeah...lots of things happened...which made a lot of difference in my life...

hey, i gt a nuw bed!!!alhamdulillah..finally i moved to a nuw room..a great relief indeed!!..well the dummies tried to create a scene but i dun wanna play along wif the game...biarkan luncai terjun dengan labu2nya..everyone knows without i've to state ere wut happened..even from the start..ppl around me keep on asking me the same ques..."Seriously u wanna stay in the same room wif 'em??"...hahaha..ppl around us always know how jerk they are!!!from the 1st sem keep on changing the roomates because tis kind of ppl neva learn from their mistakes and can't neva be gud wit others...so,let them be... :)...

well..can't wait for the weekend..tomorrow is my 22nd besday!!we gonna celebrate my burfday and our anniversary in advanced tis weekend...yeay!!!!!last nyte i had a long nyte wif him..so sweet...its kind of funny when i think about last nyte..but after all..he neva fail to make me smiles and making me fall in luv wit him all over again..its has been quite a year..but the feeling i have towards him..neva fade..n its growing..deeper..n deeper..thanx syg..until tis time...i still luv u like the first time...everytime we went out..i feel like it always our first date..my heart still pounding loudly when i think about u..n even more when u are around...Abdul Qahar...stay besides me forever..you are my man..now n always...

No comments: