Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 28, 2010

Nuw day wif nuw hope??? :)

salam...

hey..hey..hey..im typing dis from my nuw lappy!!yeay!!gt tis from the nuw schemed introduced by the government..one of the ways to upgrade the mentality of malaysian as a whole...sempena bulan KEMERDEKAAN nie..im proud to say tis..I"M A MALAYSIAN!!!!Thanx Allah utk keamanan & kebebasan yg dikecapi selama ini..kekalkan lah kebahagian ini dan jauhkanlah kami dr segalam ancaman2 anasir luar...aminnnn!!!..

well...its the 6th week already..pejam celik..pejam celik..one thing yg aku realised..sem 3 nie berlalu macam air mngalir dgn laminar flow..(refer textbook FLUID MECHANICS)..huhuhu..assignmnents xpayah cakap la...kalo sehari xde mmg hairan bin ajaib..dgn lab report yg berlambak2..CHASSIS..POWERTRAIN..FLUID...warghhh!!mmg muntah hijau la ko noni!!!..memang!!!..but afta all...apa yg penting(selain KERJASAMA!!..)..every weekend mmg kat umah la aku...tambah2 sejak da ada wireless di rumah..mmg rindu pada umah aku sentiasa membuak2..wakakaka!!!

Hari nie dah puasa ke 18..hurmmmm..cepatnya Ramadhan da nak sampai ke penghujung..nak raya plak pasni..pfffff!!!!!..duet!duet!...berapa ek bajet nak bg duet raya kat anak2 sedara aku taun nie..al maklumlah da dapat loan..silap2 ari bulan bukan bdk2 tue jer nak kena bg duet raya..mak bapak diorang skali pau aku..wawawaaa!!!Eiii..xsabarnya..nak BBQ malam raya ngan family..pasang pelita....besh!besh!...dulu2 kalo kat Felda..malam2 nak dekat raya nie...sonok round2 felda..tgk pelita yg dipasang di rumah2 org...rindu la plak...huhuhu...hmmmm..

Disebabkan aku mmg bz tahap otomen taro..dah dapat kesempatan nak mengarut nie..mmg panjang la aku mengarut..huhhu...btw,2 malam lepas..ada org2 dr pejabat kesihatan dtg fogging disebabkan serangan cali melanda hostel kitaorg...and at the same night..berlakunya serangan histeria kat bilik deret depan bilik aku..aku tgk gak lew budak tue..smpai la 'makhluk' tue kuar..nuw experience..huhuu..dan PENGUMUMAN!!!aku pun digigit si cali durjana itu..huhuhu...(maaf bukan pengumuman anak bulan da nampak..hehehe)..

Alhamdulillah loan AUGUST da masuk!!!!yeay!!!!!bley bli baju raya!!!...bestnyeeee~~~~..tis weekend nak kuar ngan QAHAR & ED...:)...blum berbuka bersama pun Ramadhan nie..rindu zaman2 masa sem 1...its our 2nd raya together... Alhamdulillah..moga smpai bila2 pun raya bersama okee...insyaAllah...:)

ok2...t aku ngarot agy okeee...da kul 7 nie..jap agy dah nak berbuka..SELAMAT BERBUKA suma!!!...wassalam..blog is adjourned... :)

No comments: