Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 19, 2008

im broken...


Hurmmmm…such a bad day..i really wanna cry..cry out load..n let everybody knows how broken am i..last nyte..i dunno if I made a mistake…hmm…


Ya Allah…aku tak tahu apa lg hikmah disebalik semua nie…aku lemah Ya Allah…Kau ambik kebahagian keluarga aku…Kau hancurkan hati aku melihat kehancuran di depan mata aku…berkali2..aku jatuh dan bangun…demi mak dan adik2 aku..apa lagi dugaan tuk aku?...aku korbankan semuanya…aku korbankan cita2 aku…aku korbankan impian aku…pada siapa harus aku mengadu selain Kau Ya Allah?...

Engkau Maha Mengetahui apa yg terbaik tuk aku…pasrahkanlah aku dengan takdirku Ya Allah..aku sanggup jadi sindarela biar pun untuk seumur hidup…asalkan mak..emi…shila…bahagia…xde sapa lagi yg terluka…xde lagi air mata di pipi mak..
Adik2 aku xrasa dan lalui apa yg aku lalui…saat nie aku rasa nak peluk mak kuat2…biar mak tahu betapa hancurnya hati anak mak nie…tp aku xboleh..aku tak boleh biar mak susah hati kerana aku…mak da byk berkorban..

Mungkin apa yg terjadi nie..ada hikmahnya…aku patut keep on da track..xpayah pk pasal benda len..aku xleh selfish..pentingkan perasaan aku je…ntah la..xpelah…hanya satu yg aku mintak…tabahkanlah hati aku…3 hari jer lagi aku da nak balik umah..aku kena kuat..aku xbleh biarkn mak tgk setitis pun air mata nie..kalo x mak akan risau..cukuplah apa yg mak dah lalui..hmmm…2 bulan..xpelah..terperuk di rumah 2 tahun pun aku xkesah..asalkan aku bleh tlg mak…buat mak bahagia…kebahagian aku?..aku bahagia bila mak gembira……………………….

No comments: